Het is alweer zover! - Reisverslag uit Waddinxveen, Nederland van Thijs Kruithof - WaarBenJij.nu Het is alweer zover! - Reisverslag uit Waddinxveen, Nederland van Thijs Kruithof - WaarBenJij.nu

Het is alweer zover!

Door: Thijs

Blijf op de hoogte en volg Thijs

11 November 2010 | Nederland, Waddinxveen

Hee familie/vrienden/kennissen en collega’s,

Aangezien reis nr.1 door Azie goed bevallen is heb ik alweer mijn tweede reis geboekt. Precies 3 weken na thuiskomst uit Beijing vertrek ik a.s. zondag 14 november naar Zuid-Afrika, wederom met dezelfde reisorganisatie Djoser. In 3 weken reis ik van Pretoria naar Kaapstad met als tussenstops de landjes Lesotho en Swaziland. Ook nu ga ik proberen tijd vrij te maken om het een en ander op mijn blog thijssiekruithof.waarbenjij.nu te schrijven. Nog bedankt voor alle reacties, tips en nieuwsberichten tijdens de vorige reis. Hoop dat jullie me weer zullen volgen.

Thijs

  • 11 November 2010 - 10:11

    Liesbeth E:

    nou Thijs goeie reis maar weer. Hopelijk wordt het net zo leuk als de vorige reis. We blijven je volgen.
    Groetjes
    Liesbeth

  • 11 November 2010 - 10:56

    Jan-Piet En Jannie:

    Hallo Thijs,

    Spannend weer hoor!
    Een hele goeie reis en veel mooie ervaringen toegewenst van ons allemaal
    Groetjes JP,J,JW,S,M.R.C,en W

  • 11 November 2010 - 12:16

    Koen En Hélène:

    Je hebt de gang er goed in, Thijs! Een hele goeie reistoegewenst.
    We zijn zeer benieuwd hoe dit continent bij je binnen zal komen.
    Ook de groeten van Sanne en Jesper!

  • 11 November 2010 - 14:21

    Franklin En Nana:

    Dan ook maar even hier reageren,een heeeeeeeeele fijne reis ,geniet er van dikke kus.

  • 11 November 2010 - 14:44

    Marloes Nuijten:

    Hee Tjeerd!

    Heel veel plezier in Zuid-Afrika ik ga je zeker volgen!

    Groetjes Marloes

  • 11 November 2010 - 15:22

    Ellen En Jaap:

    Ha die Thijs!

    Ik heb net je foto's bekeken, MOOI! En goeie panorama's! En die voeten...briljant!
    Ik wil je heel veel plezier wensen in Zuid Afrika, dat wordt vast een super reis! GENIET!

    Groetjes, Ellen
    en ook de groetjes van Jaap

  • 11 November 2010 - 15:53

    Leen En Adri:

    Hallo Thijs
    Geniet van je reis en hopenlijk net zo voorspoedig als de vorige Je weet nu wat je kan verwachten en een leuke groep.Kijk uit voor de wilde dieren hihihi Liefs uit Strien

  • 12 November 2010 - 09:44

    Manon En Co:

    Have Fun en gezond terug.
    Ik ga proberen je het weekend nog even te bellen.
    En ik verheug me op de volgende 2500 foto's.
    Liefs van ons.

  • 14 November 2010 - 13:23

    Cees En Carla:

    Hoi Thijs,
    We hopen dat je net zo geniet in Zuid Afrika als tijdens de New Delhi-Beijing trip.
    We hebben je foto's inmiddels bekeken en er zitten echt prachtige opnamen bij en fraaie panorama's. Ga zo door!!
    groetjes
    Cees en Carla

  • 16 November 2010 - 19:59

    Rob:

    Hele goeie reis Tjeerd! Zouden ze daar ook tuftufs hebben? :-)

    Geweldige foto's die je in Azië gemaakt hebt. M'n kapper verzamelt kapperfoto's uit het buitenland. Die van jou uit Varanasi heb ik doorgestuurd en namens mijn kapper: bedankt!

  • 20 November 2010 - 18:22

    Kees En Christa:

    Hallo Thijs,
    We hebben je site gevonden en het lijkt een mooie reis te worden. Zeker heeeel ander dan India.Ga lekker genieten en goede reis.

    Je had echt prachtige foto's!
    groetjes van Kees en Christa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Thijs

Actief sinds 20 Sept. 2010
Verslag gelezen: 200
Totaal aantal bezoekers 112908

Voorgaande reizen:

31 Maart 2017 - 14 April 2017

IJsland & Amerika

24 April 2016 - 12 Mei 2016

Brazilië

09 Februari 2011 - 09 Maart 2011

Australië

14 November 2010 - 06 December 2010

Zuid-Afrika, Lesotho, Swaziland

25 September 2010 - 24 Oktober 2010

Van Delhi naar Beijing

Landen bezocht: