Thijs gaat bijna op REIS!!! - Reisverslag uit Waddinxveen, Nederland van Thijs Kruithof - WaarBenJij.nu Thijs gaat bijna op REIS!!! - Reisverslag uit Waddinxveen, Nederland van Thijs Kruithof - WaarBenJij.nu

Thijs gaat bijna op REIS!!!

Door: Thijs

Blijf op de hoogte en volg Thijs

23 September 2010 | Nederland, Waddinxveen

Hee familie/vrienden/kennissen en collega’s,

Zoals jullie misschien wel gehoord hebben, ben ik het komende half jaar vrij om verschillende reizen te gaan maken. Na afgestudeerd te zijn aan de kunstacademie heb ik de afgelopen twee jaar hard gewerkt en gespaard om dit te kunnen doen. Aangezien ik nu niet gebonden ben aan een eigen huis, werk, vriendin of sport, dacht ik: ‘Dan moet het nu gaan gebeuren.’ En aanstaande zaterdag 25 september 2010 is het dan zover. Dan vlieg ik naar Delhi (India) om van daaruit in dertig dagen via Kathmandu (Nepal) door te reizen naar Beijing (China).

Dit is de eerste van waarschijnlijk in totaal vier reizen die ik bij reisorganisatie Djoser ga boeken. Naast Azië, staan ook Zuid-Amerika, Afrika en Australië op de planning. Voor de eerste reis heb ik gekozen voor een groepsreis, aangezien mijn vrienden wegens geld of studie niet konden. En alleen reizen zag ik niet zitten, omdat ik denk dat je ervaringen direct met anderen moet kunnen delen. Ik hoop ondanks het gezamenlijk reizen wel dat er genoeg individuele vrijheid is. Ik ben dus erg benieuwd hoe deze manier van reizen me bevalt.

Ik ga proberen mijn reisbelevenissen elke week met jullie te delen via deze site. Aangezien ik met beeld vaak beter ben dan met taal zal ik niet alleen dit soort veel te lange teksten doorsturen maar ook foto’s uploaden. Je kan je aanmelden op mijn reisblog, waardoor je in je mailbox bericht krijgt als ik iets nieuws geplaatst heb. Ik hoop dat jullie me de komende tijd zullen volgen en af en toe een bericht/reactie op mn blog voor mij zullen achter laten.

Thijs

  • 23 September 2010 - 04:04

    Toob:

    Tja ik hoop dat ik net als op twitter en I-pad ook de eerste ben! Thijs een hele goede reis kerel. Geniet van het avontuur wat dat kom je vast en zeker tegen! Ik volg je! De eerste reactie is binnen.

    Ervaar het!
    Toob

  • 23 September 2010 - 06:23

    Marieke:

    Goede reis!
    GENIET!
    Marieke

  • 23 September 2010 - 07:24

    Barend & Jolon:

    Hè Thijs, veel plezier in de komende tijd. Geniet van alles wat je meemaakt en ervaart. Laat het op je afkomen en deel het met ons. Wij houden je in de gaten.

    Hopelijk zien we volgend naar in goede gezondheid terug.

  • 23 September 2010 - 11:38

    Mirjam:

    Hoi Thijs,

    Heel veel plezier en geniet ervan. Je hebt er lang naar uitgekeken en nu is het zover.
    Ben benieuwd naar je verhalen en foto's.

  • 23 September 2010 - 14:10

    Leen En Adri:

    Hallo Thijs we wensen je en heel fijne en goede reis Geniet ervan en we volgen je en laten wel nog eens wat van ons horen Liefs uit Strien

  • 23 September 2010 - 16:51

    Manon:

    Hoi Thijs, en of we je gaan volgen. Heel veel reisplezier, geniet met volle teugen. En natuurlijk laten we berichtjes achter.
    Liefs van ons.

  • 24 September 2010 - 07:05

    Koen En Hélène:

    Hé Thijs, nog één nachtje slapen! We vinden het geweldig wat je gaat doen; de wereld ligt voor je open.
    We gaan je volgen. Een goeie reis! Liefs The Foxes

  • 24 September 2010 - 12:13

    Christien:

    Ga nog even op de weegschaal staan. Eet nog even een lekker Hollands maaltijd. Neem een lekkere boterham bij je ontbijt, want daar zul je er nog naar snakken! Geniet ervan, het blijft een klein avontuur zo'n trip naar Azie.

  • 24 September 2010 - 16:40

    Nana:

    hoi thijs,het is me gelukt .Geniet van je reis ,we zullen je volgen en reageren ,hartstikke leuk,veel liefs Nana en Franklin.

  • 25 September 2010 - 14:21

    Daan:

    Hey Thijs, Azië is mooi! En reizen is een ervaring die je niet mag missen (vind ik). Geniet ervan.

    Gr. Danielle, Tim en Jip

  • 25 September 2010 - 17:49

    Marjon:

    Hoi Thijs,

    Wat leuk dat je dit gaat doen ben heel benieuwd naar je verhalen en foto's.
    En als je klaar bent met reizen kan je ook hier eens langskomen Zürich is erg mooi!!
    Heel veel plezier
    Groetjes Marjon

  • 26 September 2010 - 15:31

    Peter:

    Ha Thijs,

    Geniet van deze eerste reis. Ik ben benieuwd naar de verhalen.

    Peter

  • 27 September 2010 - 08:32

    Martijn:

    Jo Thijsman,

    Ik denk dat je inmiddels wel geland bent. Veel plezier, succes en ik hoop dat je een schitterende en vooral leuke reis hebt! Ik ben benieuwd naar de foto's!!

    Martijn

  • 27 September 2010 - 09:50

    Liesbeth Emmerzaal:

    Ha die Thijs, weet niet waar je nu bent, maar vast een eind weg. Fijne tijd en we zijn benieuwd naar je reisverslagen en foto's.
    Groetjes

  • 27 September 2010 - 19:24

    Marien:

    Goeie reis.
    Vermaak je eigen and enjoy.

  • 28 September 2010 - 07:09

    Candy Carla:

    Hoi lieve thijs, ik wil je een hele fijne en plezierige reis toewensen en ik heb me aangemeld hoor!!!Dikke knuffel

  • 28 September 2010 - 09:58

    Ro:

    Ha kerel!

    Waar blijven die foto's? :P
    Have fun!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Thijs

Actief sinds 20 Sept. 2010
Verslag gelezen: 353
Totaal aantal bezoekers 112889

Voorgaande reizen:

31 Maart 2017 - 14 April 2017

IJsland & Amerika

24 April 2016 - 12 Mei 2016

Brazilië

09 Februari 2011 - 09 Maart 2011

Australië

14 November 2010 - 06 December 2010

Zuid-Afrika, Lesotho, Swaziland

25 September 2010 - 24 Oktober 2010

Van Delhi naar Beijing

Landen bezocht: