Een half jaar gaat snel voorbij - Reisverslag uit Waddinxveen, Nederland van Thijs Kruithof - WaarBenJij.nu Een half jaar gaat snel voorbij - Reisverslag uit Waddinxveen, Nederland van Thijs Kruithof - WaarBenJij.nu

Een half jaar gaat snel voorbij

Door: Thijs

Blijf op de hoogte en volg Thijs

07 Februari 2011 | Nederland, Waddinxveen

Hee allemaal,

Komende woensdag 9 februari vlieg ik naar Sydney, Australie. Na overstromingen en orkanen dacht ik laat ik die kant nou eens op gaan. Wederom heb ik een reis geboekt via djoser. In 30 dagen reis ik van Sydney via o.a. Melbourne en Ayers Rock naar Cairns. Dit wordt mn voorlopig
mn laatste grote reis, want mn geld is n beetje op aan t raken. Ook nu ben ik weer te volgen via mn blog: thijssiekruithof.waarbenjij.nu
Heb er erg veel zin in! Jullie gaan van me horen!

Thijs

  • 07 Februari 2011 - 18:28

    Mirjam:

    Hé Thijs,
    Voor de derde keer ga je een verre reis maken en ook nu wens ik je veel plezier. Geniet ervan en we lezen je verhalen wel weer via je blog.

  • 07 Februari 2011 - 22:10

    Nana En Franklin:

    Hoi Thijs dat is weer een prachtige foto,alvast van hier :een hele fijne reis en geniet er weer ,we volgen je weer,je hoort nog van ons.liefs Nana.

  • 08 Februari 2011 - 10:11

    Manon En Co:

    Hoi Thijs, weer heel veel plezier daar.
    En foto's van de big 5 daar dan he!!
    liefs van ons

  • 08 Februari 2011 - 12:45

    Koen En Hélène:

    Geniet ervan Thijs; het zal een geweldige ervaring zijn daar down under, lijkt ons. En dan een maand lang, geweldig. Goeie reis woensdag!

  • 09 Februari 2011 - 11:22

    Jan-Piet En Jannie :

    Hallo Thijs,

    Misschien ben je al vetrokken maar we denken aan je en wensen je een hele goede reis, waarin je ongetwijfeld weer veel indrukken zult opdoen.
    Geniet er van hoor
    Groetjes van ons allemaal

  • 10 Februari 2011 - 15:50

    Paul En Marjan (Azi :

    Hallo Thijs,

    Wat leuk, dat je ons weer mee laat genieten van al je mooie reizen...........
    We zijn erg benieuwd naar de avonturen en zullen je website in de gaten houden! Geniet ervan....
    groetjes van ons!

  • 17 Februari 2011 - 15:34

    Leen En Adri:

    Hallo Thijs heb net mijn computer trug die deed niks meer Ook van ons een hele goeie en fijne reis we gaan weer meeleven en houd het droog Liefs uit Strien

  • 17 Februari 2011 - 15:34

    Leen En Adri:

    Hallo Thijs heb net mijn computer trug die deed niks meer Ook van ons een hele goeie en fijne reis we gaan weer meeleven en houd het droog Liefs uit Strien

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Thijs

Actief sinds 20 Sept. 2010
Verslag gelezen: 234
Totaal aantal bezoekers 112888

Voorgaande reizen:

31 Maart 2017 - 14 April 2017

IJsland & Amerika

24 April 2016 - 12 Mei 2016

Brazilië

09 Februari 2011 - 09 Maart 2011

Australië

14 November 2010 - 06 December 2010

Zuid-Afrika, Lesotho, Swaziland

25 September 2010 - 24 Oktober 2010

Van Delhi naar Beijing

Landen bezocht: